Wednesday, October 3, 2012

Terapiarbete

Ibland är det så att rockstjärnan och partyprinsessan lägger drinken på hyllan och istället sätter på sig förklädet och börjar fixa,  och har jag engång börjat med en sak kan jag nästan inte sluta.
Så istället för att fixa sig på fredagskvällen blev det att baka bullar. Jag har ju sagt på jobbet att jag ska baka men så kom jag på att jag har ju aldrig gjort det själv, men det blev faktiskt väldigt lyckat. Sätta på härlig musik, baka och sjunga samtidigt är verkligen härlig utrensig av hjärnan.
Mina första bullar.  




Sen började det. Shopping på lördagen och sen secondhand fyndande på söndagen. Tyvärr blev det ingen lång secondhand shopping då det kliade i pysselfingrarna. Det blev 2 ramar och 2 lampor som snabbt fick ett nytt utseende,

Före
Efter


Och min vägg börjar arta sig.







Sen fick jag magsjuka.




No comments:

Post a Comment