Sunday, August 26, 2012

Kontrast

Vilken intensiv helg detta har varit. Men absolut det roligaste. Helgen blir liksom längre när man gör en massa roliga saker. Det började på fredagen då det var dags var traditionen grönan. Jag har ju varit där ett gäng fredagar i rad nu och ikväll var det Eldkvarn som spelade.




Trevligt och vi gick hem direkt efter spelningen denna gång. Skönt!!


 Sen kom lördagen, och som jag hade sett fram emot just denna dag. Upp med tuppen för att fixa och trixa för idag var det ju zombiewalk. Det blev vax,blod och smink på alla möbler och golv, men vad gör det, det går ju bort. Givetvis var det ju Sara och jag som krälade genom hela stan och skrek. Det är ganska skönt att gå in i en roll och vips försvann 2 timmar. Hem fort som fan för att duscha bort allt för nu var det ju fin fin födelsedagsfest som väntade. Ut med linserna och på med 2 meters långa ögonfransar. Det kan man kalla kontrast men det är ju exakt det jag gillar.



Innan jag har duschat och efter.


 
Sara på dagen



 

Sara på kvällen

No comments:

Post a Comment