Thursday, January 12, 2012

Senaste blogginlägget ville jag ju att min hjärna skulle ha semester. Vilket verkligen är sant, men för att distrahera alla tankar så träffar jag en massa människor och gör en massa roliga saker med. Herregud jag har ju knappat umgås med dom på ett år man har ju en del att ta igen.
Jag träffade bla. Sara (som faktiskt sa åt mig att börja blogga) vi drack kaffe, åt pepparkakshus och gjorde pärlplattor.
Sen har jag träffat Jackie som bara bor ett kvarter från mig och hennes söta son Tyr.
Och sen har jag hälsat på Björn och Ida som var hundvakt åt 2 små hundar som lät som 2 små grisar.
I dag blir det tvättstuga hela dagen, mer pärlplattor och sen förbereda sig för den långa helgen på jobbet.

Livet är inte så dumt ändå :)

Sara


Grisarna

No comments:

Post a Comment