Sunday, February 27, 2011

Rustrafik

Hela veckan har jag varit supertaggad inför festen på lördag. Så på fredagen stack jag ner på stan och köpte nåt fint i klädväg och köpte nåt nytt att dricka. Jag kom hem med lite magont, men jag tänkte "Äh jag är väl bara hungrig, det blir bättre".
Men tillslut låg jag i fosterställning och orkade ingenting. Inte ens att hacka en grönsak. Jag fick en morot av sambon i tron av att det skulle bli bättre. Men då...
Rustrafik till toan och den värsta sprutlackeringen av spya man kan tänka. Drack lite vatten. Spydde. Drack lite fanta för bättre smak i munnen. Spydde. Magen blir ju tom tillslut, men ändå måste man ju spy så det blir ju äcklig magsaft som kommer upp. Äckligt Äckligt Äckligt. Så jag har tillbringat helgen nerbäddad i soffan med 2 tjocka täcken 2 filtar och morgonrock och tjocka kläder.
Vinterkräksjukan har drabbat mig.

No comments:

Post a Comment